Cherryblossom

Förra veckan gick jag förbi det här trädet och blev så himla ledsen för att jag inte hade med mig kameran, men när jag såg hur solen sken idag bestämde jag mig att ta med mig kameran på min dagligen promenad med hunden. Alltså, hur vackra är de här körsbärsblommorna?! Min "aupair-pojke" blev förresten sjuk igår så han är hemma hos mig idag, så det blev en liten fotoshoot med honom i skogen också haha. Han poserade som en riktig model! Så söt^^
Fotagrafering | |
#1 - - Lili:

Åh, så fint och härligt! Älskar körsbärsblomningen.

#2 - - a n n i k a:

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket ^^
Michelle

#3 - - sanna hyvärinen:

Så vackra träd :) Tänker alltid på skolavslutning när jag ser dem här träden då dem finns på skolan jag gick på när jag var yngre :) Åhhh flashacks!

#4 - - sanna hyvärinen:

Så vackra träd :) Tänker alltid på skolavslutning när jag ser dem här träden då dem finns på skolan jag gick på när jag var yngre :) Åhhh flashacks!

Upp