NAKDCOM // Crochet

Gud vad kär jag är i den här toppen jag fick hem igår! Älskar crochet och svart passar ju altid in i garderoben! Igår tänkte vi gå på den första kvällen av Fredagsrock i Tivoli där Topgunn och NOAH spelade. Jag såg så framemot det... Jag älskar Tivoli så jag blev väldigt glad när de öppnade sina dörrar igen! Men tyvärr regnade det hela kvällen så vi bestämde oss att bara ha lite fredagsmys hemma hos mig. Jag köpte lite vin och choklad och så pratade vi om livet fram till kl. 5 på morgonen haha! Det kommer bli en lugn lördag för mig då jag jobbar ikväll. Vad ska ni göra då i helgen?^^ 
Shopping | croptop, mode, nakdcom, shopping | |
#1 - - sofiaott.blogg.se:

Åh jag älskar svart spets, grymt sin topp! Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg :)

Svar: Tack detsamma! :)
Michelle

#2 - - Julia:

Åh vilken fin blogg du har!

Svar: Åh men tack så mycket! :)
Michelle

Upp