Hej och välkomna till min nya blogg!

Då är det äntligen dags att börja blogga igen! Det har varit ett och ett halvt år nu sen jag sist gjorde ett inlägg på min gamla blogg. Shit vad tiden går fort! Men jag har bestämt mig att börja på nytt igen här på blogg.se. Just nu bor och jobbar jag i det vackra Köpenhamn som au pair men i sommaren ska jag flytta till Sverige igen! Jag kommer från Holland och brukade blogga på holländska också, men det är viktigt nu att fokusera på min svenska istället. Jag har bott i Sverige i ett år och är helt självlärd så det kan hända att jag skriver lite fel nu och då, men det är ju därför man måste öva! Jag älskar att fota, resa, laga nyttigt mat, träna och festa i helgerna. Välkomna till min blogg^^
 
Min dagbok, Om Michelle | |
#1 - - Felicia:

Kul :)

Svar: Tack!:)
Michelle

#2 - - Linn Strömberg:

Galet duktig du är på svenska ju! :D Ochs å himla fin <3

Svar: Åh men tack så mycket!!
Michelle

#3 - - MALIN:

Kul med ny blogg! Ääääälskar verkligen dessa bilderna :) Kram

Svar: Åh tusen tack!!^^
Michelle

#4 - - Bography:

Aaah wat leuk Mies dat je weer gaat bloggen! Ik ben benieuwd naar je artikelen :) Ook al kan ik het niet lezen, haha X

Svar: Thanks!!! Haha ja heb heel lang getwijfeld, maar denk dat ik er meer aan heb in het Zweeds. Maar zoals voorheen zal ik toch niet heel veel teksten schrijven, dus meer foto's!:)
Michelle

#5 - - Cassandra Haraldsson:

Så kul, lycka till! :D

Svar: Taaack!:))
Michelle

#6 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Åh vad roligt!! Kram

Svar: Tack!^^
Michelle

#7 - - A M:

Vad kul att du ska blogga! Gillar din design :D
Glad Påsk! :D

Svar: Tack så jättemycket! Detsamma!! ^^
Michelle

#8 - - rememberthiis.blogg.se:

fina bilder :D

Svar: Tack!:)
Michelle

Upp