New in // River Island Satchel

För några dagar sen fick jag hem min nya väska som jag beställde hos nelly.com. Alltså, jag är helt kär i River Island och kan inte få nog av deras produkter! Jag tar aldrig med mig massor av grejer när jag åker in till stan till exempel. Det enda jag tar med mig är min mobil, plånbok, nycklarna och ibland lite vatten. Det är typ allt haha! Så jag behöver ingen stor väska alls, så den här är helt perfekt!! Och så otroligt snyggt design också :)
Shopping | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Åh vad fin väska!

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

så fin!

#3 - - Kajsa:

men vilken fin :)

#4 - - Thilda Hassellöv:

Du har en väldigt fin och fräsch blogg! Lycka till med den :)

Svar: Tack så jättemycket!! :))
Michelle

#5 - - angelicasvarld.blogg.se:

VACKER!!

Hoppas du får en härlig långfredag och påsk!

Svar: Tack, detsamma!! ^^
Michelle

#6 - - ISA:

den där var ju galet fin!! vill ha!

#7 - - Hanna Karlsson:

Vilken snygg väska!

Upp